Top

Transport si Retur

Livrare

Transportul este gratuit pentru comenzi de peste 499 RON, iar pentru comenzi sub 499 RON cost? numai 15 RON.
Toate livr?rile se fac prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier.
Suntem determinati s? oferim cea mai rapid? livrare posibil?.

Termenul de livrare pentru fiecare produs este afisat pe pagina acestuia, în num?r de zile lucr?toare.
Comenzile f?cute în weekend sau în timpul s?rb?torilor (Paste, Cr?ciun, prima z?pad?, 1 Mai) sunt procesate în urm?toarea zi lucr?toare.

În cazul aparitiei unor întârzieri (întampl?ri neprev?zute, meteo), te vom tine la curent cu stadiul livr?rii.

În momentul în care coletul pleac? de la noi, vei primi un email cu informatiile de urm?rire a comenzii, iar a doua zi vei fi contactat de agentul firmei de curierat rapid pentru livrarea coletului.

Livrarea se face pe teritoriul României în aria de acoperire pentru Fan Courier. În cazul în care localitatea ta nu este în lista Fan Courier, poti opta pentru ridicarea coletului de la cel mai apropiat sediu Fan Courier sau plata unei taxe suplimentare de transport de 1 leu pentru fiecare kilometru exterior.

Produsele sunt livrate la adresa specificat? ca adres? de livrare în momentul plas?rii comenzii. În ziua în care agentul de curierat va livra produsul, vei fi contactat telefonic pentru a stabili ora livr?rii si pentru a confirma locatia. Poti chiar schimba telefonic adresa de livrare.

În cazul în care plasezi o comand? si optezi pentru ridicarea produselor de la punctul de ridicare a comenzilor de la sediul nostru, unul dintre colegii nostri te va anunta telefonic când toate produsele comandate sunt gata pentru a fi ridicate (de obicei în maxim o zi lucr?toare). Dup? aceast? confirmare, te astept?m în termen de maxim 3 zile lucr?toare pentru a ridica produsele. În caz contrar, comanda ta va fi anulat?.

Retur

Fiecare produs comandat este acoperit de garan?ie. Daca e?ti nemul?umit de produsele primite sau ai orice alt motiv pentru care dore?ti s? le returnezi, po?i face acest lucru în termen de 14 de zile de la primirea lor.

Foarte important:
- Returnarea produselor cumparate se face prin curierat rapid sau la sediul nostru.
- Primul schimb (tur-retur) este GRATUIT pentru comenzile de peste 499 lei. Pentru comenzi de pân? în 499 lei, costurile sunt suportate de c?tre client.
- Rambursarea banilor se va face în maxim 14 de zile de cand primim produsele de la curier, intr-un cont bancar ales de tine. Dac? se opteaz? pentru rambursarea banilor, costul transportului de retur (de la client c?tre noi) este suportat de c?tre client indiferent de valoarea comenzii.
- Produsele returnate trebuie sa aiba etichetele originale ?i ambalajul original nedeteriorat. Te rug?m ca la returnarea produselor s? protejezi ambalajul ?i produsele returnate cu o folie de hârtie suplimentar? sau cu o folie de plastic.

Dreptul de returnare a produselor

Clientul are dreptul de a notifica în scris Publiron Media SRL c? renun?? la cump?rare, f?r? penalit??i ?i f?r? invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucr?toare de la primirea produsului sau în cazul prest?rilor de servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în acest termen a produsului cump?rat, cu toate accesoriile, clientul suportând cheltuielile de expedi?ie conform legii române. Acest drept nu poate fi invocat în cazul în care produsele sunt ridicate de la sediul nostru. Cererile de returnare a produselor se vor face completând formularul de returnare a produselor.

În cazul în care ?i s-a livrat un produs diferit fa?? de ce ai comandat, te rug?m s? ne semnalezi acest lucru prin email sau telefonic. Interesul nostru este de a solu?iona problema cât mai repede posibil ?i a onora comanda ta ini?ial?. Bineîn?eles, în acest caz taxele de transport vor fi suportate de noi.

Pentru a returna un produs, te rug?m s? completezi formularul returnare produse

Produsele comercializate sunt de cea mai bun? calitate. Chiar ?i a?a, uneori se poate întâmpla s? aiba defecte.
Produc?torii în?eleg acest risc ?i ?i-l asum?. Toate produsele vândute sunt acoperite de garan?ia de produc?tor (pentru a afla care este perioada de garan?ie pentru fiecare produs te rug?m s? verifici site-ul produc?torului men?ionat în descrierea fiec?rui articol). Toate deciziile legate de garan?ie sunt luate de produc?tor sau de reprezentantul s?u. Toate taxele de transport sunt suportate de cump?r?tor. Dac? se dovede?te c? defectul produsului este acoperit de garan?ie, taxele de transport vor fi creditate c?tre cump?r?tor de produc?tor.

Procesul de predare în garan?ie a unui produs cump?rat este urm?torul:

1. Asigur?-te c? defectul este acoperit de garan?ie.
List? de defecte care nu sunt acoperite:
- semne de utilizare normal?: decolorare din cauza soarelui, ag??are, zgâriere
- lovituri rezultate din contactul cu alte obiecte dure
- lovituri rezultate în urma manevr?rii agresive a produselor: aruncare, c?dere

2. Completeaz? formularul de garan?ie.

Din nou, dac? ai întreb?ri legate de formular sau de procesul de garan?ie nu ezita s? ne contactezi.
De?i procedeele de garan?ie pot dura destul de mult, facem tot posibilul pentru a-?i rezolva cât mai repede cererea.

3. Te vom contacta cu detalii specifice. În func?ie de fiecare produc?tor acest pas poate dura mai mult sau mai pu?in, îns? noi î?i vom oferi toate informa?iile de care ai nevoie.

Nu ezita s? ne contactezi prin email sau telefonic pentru informa?ii suplimentare.
Continuare